V ČÍSLE DÁLE NAJDETE:
UMĚNÍ A SPOLEČNOST
Eva Klíčová: Sex ve stavu duchovní kuponové privatizace
TÉMA
Nasta Hryščuk: Vlci a psi východní Evropy. Náčrt běloruské literatury, který se může zdát pesimistický
Máme hrdiny, nemáme právo vymýšlet nové. S Tacjanou Zamirovskou o podobnosti emigrace a smrti
KRITIKY
Martin Uhlíř: Sestry (Erik Gilk)
Pavel Hak: Sniper — Pavel Hak: Trans (Vít Malota)
Hana Kulasová: Kapka kámen vyhloubí (Táňa Matelová)
KRITIKA V DISKUSI
Eva Klíčová (ed.) — Kryštof Špidla — Erik Gilk: Ostrov ztracený v moři možností
RECENZE
Alena Mornštajnová: Listopád (Patr Nagy)
Martyna Bunda: Modrá kočka (Táňa Matelová)
Chálid Chalífa: Smrt je dřina (Zdeněk Staszek)
Thomas Ligotti: Písně mrtvého snivce (Jarmila Křenková)
Marija Stěpanovová: Památce paměti (Zdeněk A. Eminger)
Ken Krimstein: Tři útěky Hanny Arendtové. Tyranie pravdy (Václav Maxmilián)
František Graus: Mor, flagelanti a vraždění Židů. 14. století jako období krize (Tomáš Borovský)
Klára Vaníčková: Prosvítám (Dominik Bárt)
BELETRIE
Vratislav Maňák: O kupci a ševci. Středomořská arabeska
NOVÁ JMÉNA
Martin Švarc: Nulté léto
HISTORIE
Václav Maxmilián: České srdce v exilu
SLOUPKY
švenk Šimon Šafránek: Poslední noc v Soho
beat Martin E. Kyšperský: Skálův debut
polský úhel Aleksander Kaczorowski: Zvláštní azyl
masmediář Karel Hvížďala: Média v roce 2021:mírně radostná bilance
fejeton Dora Kaprálová: Skorostán
volně přeloženo Libor Dvořák: Autokrat radí autokratovi
o čem se mluví v Polsku Jan Faber: Kajsik na severu
ateliér Dalibor Michek
básník čísla Martin Stöhr
zprávy
rozečteno Tipy redakce
hostinec
bibliografie Host 2021